• azerbaijan.travel
  • sta.gov.az
  • press&media
  • tourismboard.az
    sta.gov.az azerbaijan.travel press&media
  • Azərbaycanca
    English Azərbaycanca
  • haqqımızda
    strategiya struktur regional ofislər
  • Azərbaycan destinasiyası
    brend haqqında nəşrlər turizm üzrə vahid məlumat bazası turizm şirkətləri turizm informasiya məntəqələri
  • beynəlxalq bazarlar
    hədəf bazarları tədbirlər
  • işgüzar tədbirlər
    Azərbaycan İşgüzar Tədbirləri haqqında tərəfdaşlar
  • turizm sənayesi
    hotellərin ulduz təsnifatı bələdçilərin sertifikatlaşdırılması

Pakistan

ölkə profili

Azerbaijan Tourism Board

Please select your language of preference.

2025, aprel 

Bazarla bağlı xüsusi məlumat 

Azərbaycan üçün əhəmiyyəti 

Pakistan hazırda Azərbaycan turizm sektoru üçün əsas hədəf bazarlarından biridir və bu ölkədən gələn qonaqların sayı, gecələmə müddəti və xərclər baxımından artım müşahidə olunmaqdadır. Pakistan Azərbaycana səfər edən turistlərin sayına görə ilk 10 ölkə arasında qərarlaşıb. 

Azərbaycan pakistanlı turistlər üçün maraqlı və cəlbedici bir turizm məkanıdır. Pakistanlılar Azərbaycanın qonaqpərvərliyini, müsəlman ölkəsində müşahidə etdikləri Avropa atmosferini, mütəmadi keçirilən festivalları və idman tədbirlərini yüksək qiymətləndirirlər. Eyni zamanda ölkə zərdüştilər üçün xüsusi maraq kəsb edir və pakistanlıların zövqünə uyğun, həm yerli, həm də qarışıq halal mətbəxi ilə seçilir. 

 

Əsas tətil dövrü 

  • Fevral, aprel-may, iyun-iyul və dekabr aylarında fərdi səyahətçilər 

  • İlin bütün dövrlərində — korporativ səyahətçilər 

 

Turizm məlumatı 

Turist profili 

Pakistanlılar milli bayramlar, festivallar və uzun həftəsonlarında xaricə səyahət etməyi üstün tuturlar. 

Tətil növləri: 

  • Şəhər turizmi: dünyanın müxtəlif şəhər mənzərələrinin kəşf edilməsi və gəzintilər 

  • Macəra və idman tətilləri: qolf, paraşütlə uçuş, xizəksürmə, oxatma və cip turları 

  • Alış-veriş: yerli bazarlara və alış-veriş etməyə yüksək maraq 

Üstünlüklər: 

• Pulun dəyəri: sərfəli qiymət və şəffaf qiymət siyasəti axtarılır 

• Asan viza prosedurları: istifadəçi dostu elektron viza platformaları və ya gəlişdə viza 

• Yerli mətbəxin mövcudluğu: Pakistan mətbəxi, restoranlar və halal yeməklər 

• Uyğun turizm infrastrukturu: 4-5 ulduzlu hotellərin çeşidinin bolluğu 

Ortalama xərc 

2023-cü ildə Pakistanlı turistlərin beynəlxalq bazarlarda ortalama xərci səfər başına 2,000 ABŞ dolları təşkil edib. 

Əsas səyahət auditoriyası 

  • Fərdi olaraq müstəqil səyahət edənlər 

  • Qrupla səyahət edənlər 

  • Korporativ səyahət edənlər 

Məlumat mənbələri 

  • Sosial şəbəkələr və axtarış sistemləri: Facebook (24.9%), Instagram (7.7%) və Google Plus 

  • Dostların tövsiyəsi (şifahi yolla) 

  • Onlayn turagentliklər  

  • Turagentliklər 

Səyahətin planlanması və qərarvermə dövrü 

  • 7-10 günlük uzun səfərlərin ən azı 6 ay əvvəl planlaşdırılması 

  • 3-4 günlük qısa səfərlərin uzun həftəsonları və bayramların ərəfəsində planlaşdırılması 

 

Satınalma üsulları 

  • Tətil səyahətlərinin müstəqil şəkildə planlaşdırılması 

  • Turagentlik vasitəsilə rezervasiya 

  

Təminat sistemi 

  • Turoperatorlar: Bukhari Travel, Rehman Travels, Adventure Tours Pakistan, Cox & Kings Pakistan Travel and Tours 

  • Onlayn turagentliklər: Exploria, Beyond the Valley, Matchless Travels 

Xüsusi maraq turizmi 

  • İnanc və din turizmi 

  • Müntəzəm festivallar və idman tədbirləri 

  • Halal yeməklərin və Pakistan mətbəxinin əlçatanlığı 

 

Səyahət müddəti 

Orta statistik pakistanlı səyyahın səfəri adətən 3-4 gün davam edir. 

Səyahət bazarı məlumatı 

Aparıcı turizm şirkətlərinin siyahısı 

  • Bukhari Travel  

  • Rehman Travels  

  • Gerry's Travel 

  • Cox & Kings Pakistan 

  • Adventure Tours Pakistan 

Birbaşa uçuşlar 

• Azərbaycan Hava Yolları (azal.az), Bakı - İslamabad, həftədə iki dəfə 

• Azərbaycan Hava Yolları (azal.az), Bakı - Lahor, həftədə iki dəfə 

• Pakistan Beynəlxalq Hava Yolları (piac.com.pk), Lahor - Bakı, həftədə iki dəfə 

Bazardakı əsas tədbirlər 

  • Kəraçidə illik Pakistan Travel Market sərgisi 

ATB tədbirləri 

Azərbaycandakı pakistanlı turistlər: əsas məqamlar 

Gəlişlər 

2019-cu ildən 2024-cü ilə qədər Pakistanlıların Azərbaycana gəlişləri ardıcıl olaraq artıb və 46,586 nəfərdən 80,924 nəfərə yüksəlib, bu da beş il ərzində 74% artım deməkdir. 

2023-cü il ilə 2024-cü ili müqayisə etdikdə gəlişlərin sayı 55,161-dən 80,924-ə qalxaraq əhəmiyyətli artım göstərib. Bu da bir il ərzində 47% artım deməkdir. 

 

İllik gəlişlər cədvəlinin mənbəsi: https://tourismboard.az/page/872-tourism-database  

Statistika 

Səfərin məqsədi 

2024-cü ildə Azərbaycana gələn pakistanlı ziyarətçilərin 79%-i istirahət və əyləncə məqsədilə, 17%-i işgüzar məqsədlə, 2%-i dost və qohumlarını ziyarət etmək üçün, 1%-i isə tranzit keçid kimi səfər edib. 

Ortalama xərclər 

2024-cü ildə orta statistik pakistanlı turist Azərbaycanda 1,788 AZN xərcləyib. Bu məbləğin 48%-i nəqliyyata, 17%-i qonaqlamaya, 11%-i idman və əyləncəyə, 3%-i hədiyyələr və suvenirlərə, 1%-i isə qidaya sərf olunur. 

Qalma müddəti 

2024-cü ildə pakistanlıların 45%-i Azərbaycanda 1-3 gecə, 33%-i 4-7 gecə, 14%-i 8-14 gecə qalıblar. 

Populyar bölgələr 

Azərbaycanda pakistanlılar tərəfindən ən çox ziyarət edilən bölgələr Qusar, Quba, Qəbələ və İsmayıllıdır. 

Turistlərin maraq dairələri 

Pakistanlı turistlər dini və ruhani irs abidələrinə (Əshabi-Kəhf Mağarası, Cümə Məscidi, Heydər Məscidi, Atəşgah, Yanardağ, Qız Qalası), qastronomiyaya (yerli halal və Azərbaycandakı Pakistan mətbəxi) və alış-verişə (ticarət mərkəzləri, yerli bazarlar, suvenir dükanları) böyük maraq göstərirlər. 

Bundan əlavə, beynəlxalq tədbirlər və festivallara (Formula 1, bayramlar) və açıq hava idman tədbirlərinə (xizəksürmə, paraplanla uçuş, yolsuzluq turları, atıcılıq, qolf) böyük maraq göstərilir. 

 

Azərbaycandan Pakistan bazarına uyğun olan məhsullar üç qrupa bölünə bilər: “Hamıya uyğun” – ilk dəfə ziyarət edən hər kəsin görməli və ya təcrübə etməli olduğu məhsullar, “Əlavələr” – daha uzunmüddətli və ya təkrarlanan ziyarətlərdə görülməli və ya təcrübə edilməli məhsullar və “Xüsusi” – bazar üçün xüsusi əhəmiyyət kəsb edən məhsullar. 

 

Hamıya uyğun 

Əlavələr 

Xüsusi 

Tarixi binalar 

  • Qobustan petroqlifləri 

  • İçərişəhər 

  • Şəki Xan Sarayı 

  • Yanardağ 

  • Əshabi-Kəhf mağarası 

  • Cümə məscidi 

 

Abidələr 

  • Heydər Əliyev Mərkəzi 

  • Qız qalası 

  • Atəşgah məbədi 

  • Alov qüllələri 

  • Diri Baba türbəsi 

 

Muzeylər, qalereyalar və kitabxanalar 

  • Heydər Əliyev Mərkəzi 

  • Xalça Muzeyi 

  • Qobustan Palçıq Vulkanları Turizm Kompleksi 

 

 

İdman 

  • Xizəksürmə 

  • Kaytsörfinq 

  • Paraplanla uçuş 

  • Qolf 

  • Cip turları 

  • Atsürmə 

  • Su idmanları 

Alış-veriş 

  • Bazar 

  • Nizami küçəsi 

  • Crescent Mall 

Festivallar və tədbirlər 

  • Formula 1 Qrand Prisi 

  • Yeni il şənlikləri 

  • Bakı UEFA  

 

SPA və hamamlar 

  • 5 ulduzlu hotellərin SPA mərkəzləri 

  • Bakı və Gəncə hamamları 

 

Dağlar və vadilər 

  • Haykinq 

  • Milli parklar 

 

  • Quba-Qusar 

  • Qəbələ 

Zooloji parklar və safarilər 

  • Bakı Zooloji Parkı 

 

 

 

 

Əlavə məlumat 

Pakistanın getmə turizmi proqnozu 

  • 2025-ci ildən 2029-cu ilə qədər illik 7% artım gözlənilir, bu da 2029-cu ildə 5.5 milyard ABŞ dolları miqdarında bazar həcminə gətirib çıxaracaq, eyni zamanda ölkənin mədəni və təbii təcrübələrinə maraq göstərən yerli və xarici turistlərin sayında artım olacaq. 

  • Bu davamlı yüksəliş, Pakistanın turizm sənayesinin qlobal iqtisadi dəyişikliklər və çətinliklər qarşısında potensialını və dayanıqlığını göstərir. 

Pakistan bazarı üçün əsas ipucular  

  • Müstəqil səyahət edən fərdlər: yaşı 25-dən yuxarı; idman həvəskarları, SPA və sağlamlıq, macəra tətili; ildə bir dəfə xaricə, iki və ya üç dəfə ölkədaxili səyahət edirlər. 

  • Qrupla səyahət edənlər: adətən 30 yaşdan yuxarı olan və ortaq maraq dairələrinə malik insanlarla səyahət etməyi üstün tutan şəxslər; turlarda halal qida ilə yanaşı, Pakistan mətbəxini üstün tuturlar; uzun məsafələrə avtobusla və ya uçuşla səyahət etməyə etiraz etmirlər. 

  • Korporativ bazar: təxminən 3-4 gün; sayları 10-dan 500 nəfərə qədər olan qonaqlar; viza prosedurlarının asanlaşdırılması, aviaəlaqə və konfrans imkanları destinasiya seçimində mühüm rol oynayır. 

 

Əlaqələndirici şəxs 

Rövşən Rəhimov, Cənubi Asiya üzrə regional menecer 

  • Haqqımızda
  • strategiya
  • karyera
  • tədbirlər
  • tenderlər
  • Azərbaycan destinasiyası
  • nəşrlər
  • brend haqqında
  • hədəf bazarları
  • İşgüzar tədbirlər
  • Azərbaycan İşgüzar Tədbirləri haqqında
  • tərəfdaşlar

© Bütün hüquqlar qorunur 2025. Azərbaycan Turizm Bürosu.

bizimlə
əlaqə qurun

[email protected]

əlaqə saxlayın

Azərbaycan Turizm Bürosu
Üzeyir Hacıbəyli küçəsi, 134
AZ1010, Bakı, Azərbaycan.

© Bütün hüquqlar qorunur 2025. Azərbaycan Turizm Bürosu.