Pakistan
ölkə profili
2025, aprel
Pakistan hazırda Azərbaycan turizm sektoru üçün əsas hədəf bazarlarından biridir və bu ölkədən gələn qonaqların sayı, gecələmə müddəti və xərclər baxımından artım müşahidə olunmaqdadır. Pakistan Azərbaycana səfər edən turistlərin sayına görə ilk 10 ölkə arasında qərarlaşıb.
Azərbaycan pakistanlı turistlər üçün maraqlı və cəlbedici bir turizm məkanıdır. Pakistanlılar Azərbaycanın qonaqpərvərliyini, müsəlman ölkəsində müşahidə etdikləri Avropa atmosferini, mütəmadi keçirilən festivalları və idman tədbirlərini yüksək qiymətləndirirlər. Eyni zamanda ölkə zərdüştilər üçün xüsusi maraq kəsb edir və pakistanlıların zövqünə uyğun, həm yerli, həm də qarışıq halal mətbəxi ilə seçilir.
Fevral, aprel-may, iyun-iyul və dekabr aylarında fərdi səyahətçilər
İlin bütün dövrlərində — korporativ səyahətçilər
Pakistanlılar milli bayramlar, festivallar və uzun həftəsonlarında xaricə səyahət etməyi üstün tuturlar.
Şəhər turizmi: dünyanın müxtəlif şəhər mənzərələrinin kəşf edilməsi və gəzintilər
Macəra və idman tətilləri: qolf, paraşütlə uçuş, xizəksürmə, oxatma və cip turları
Alış-veriş: yerli bazarlara və alış-veriş etməyə yüksək maraq
• Pulun dəyəri: sərfəli qiymət və şəffaf qiymət siyasəti axtarılır
• Asan viza prosedurları: istifadəçi dostu elektron viza platformaları və ya gəlişdə viza
• Yerli mətbəxin mövcudluğu: Pakistan mətbəxi, restoranlar və halal yeməklər
• Uyğun turizm infrastrukturu: 4-5 ulduzlu hotellərin çeşidinin bolluğu
2023-cü ildə Pakistanlı turistlərin beynəlxalq bazarlarda ortalama xərci səfər başına 2,000 ABŞ dolları təşkil edib.
Fərdi olaraq müstəqil səyahət edənlər
Qrupla səyahət edənlər
Korporativ səyahət edənlər
Sosial şəbəkələr və axtarış sistemləri: Facebook (24.9%), Instagram (7.7%) və Google Plus
Dostların tövsiyəsi (şifahi yolla)
Onlayn turagentliklər
Turagentliklər
7-10 günlük uzun səfərlərin ən azı 6 ay əvvəl planlaşdırılması
3-4 günlük qısa səfərlərin uzun həftəsonları və bayramların ərəfəsində planlaşdırılması
Tətil səyahətlərinin müstəqil şəkildə planlaşdırılması
Turagentlik vasitəsilə rezervasiya
Turoperatorlar: Bukhari Travel, Rehman Travels, Adventure Tours Pakistan, Cox & Kings Pakistan Travel and Tours
Onlayn turagentliklər: Exploria, Beyond the Valley, Matchless Travels
İnanc və din turizmi
Müntəzəm festivallar və idman tədbirləri
Halal yeməklərin və Pakistan mətbəxinin əlçatanlığı
Orta statistik pakistanlı səyyahın səfəri adətən 3-4 gün davam edir.
Bukhari Travel
Rehman Travels
Gerry's Travel
Cox & Kings Pakistan
Adventure Tours Pakistan
• Azərbaycan Hava Yolları (azal.az), Bakı - İslamabad, həftədə iki dəfə
• Azərbaycan Hava Yolları (azal.az), Bakı - Lahor, həftədə iki dəfə
• Pakistan Beynəlxalq Hava Yolları (piac.com.pk), Lahor - Bakı, həftədə iki dəfə
Kəraçidə illik Pakistan Travel Market sərgisi
2019-cu ildən 2024-cü ilə qədər Pakistanlıların Azərbaycana gəlişləri ardıcıl olaraq artıb və 46,586 nəfərdən 80,924 nəfərə yüksəlib, bu da beş il ərzində 74% artım deməkdir.
2023-cü il ilə 2024-cü ili müqayisə etdikdə gəlişlərin sayı 55,161-dən 80,924-ə qalxaraq əhəmiyyətli artım göstərib. Bu da bir il ərzində 47% artım deməkdir.
İllik gəlişlər cədvəlinin mənbəsi: https://tourismboard.az/page/872-tourism-database
2024-cü ildə Azərbaycana gələn pakistanlı ziyarətçilərin 79%-i istirahət və əyləncə məqsədilə, 17%-i işgüzar məqsədlə, 2%-i dost və qohumlarını ziyarət etmək üçün, 1%-i isə tranzit keçid kimi səfər edib.
2024-cü ildə orta statistik pakistanlı turist Azərbaycanda 1,788 AZN xərcləyib. Bu məbləğin 48%-i nəqliyyata, 17%-i qonaqlamaya, 11%-i idman və əyləncəyə, 3%-i hədiyyələr və suvenirlərə, 1%-i isə qidaya sərf olunur.
2024-cü ildə pakistanlıların 45%-i Azərbaycanda 1-3 gecə, 33%-i 4-7 gecə, 14%-i 8-14 gecə qalıblar.
Azərbaycanda pakistanlılar tərəfindən ən çox ziyarət edilən bölgələr Qusar, Quba, Qəbələ və İsmayıllıdır.
Pakistanlı turistlər dini və ruhani irs abidələrinə (Əshabi-Kəhf Mağarası, Cümə Məscidi, Heydər Məscidi, Atəşgah, Yanardağ, Qız Qalası), qastronomiyaya (yerli halal və Azərbaycandakı Pakistan mətbəxi) və alış-verişə (ticarət mərkəzləri, yerli bazarlar, suvenir dükanları) böyük maraq göstərirlər.
Bundan əlavə, beynəlxalq tədbirlər və festivallara (Formula 1, bayramlar) və açıq hava idman tədbirlərinə (xizəksürmə, paraplanla uçuş, yolsuzluq turları, atıcılıq, qolf) böyük maraq göstərilir.
Azərbaycandan Pakistan bazarına uyğun olan məhsullar üç qrupa bölünə bilər: “Hamıya uyğun” – ilk dəfə ziyarət edən hər kəsin görməli və ya təcrübə etməli olduğu məhsullar, “Əlavələr” – daha uzunmüddətli və ya təkrarlanan ziyarətlərdə görülməli və ya təcrübə edilməli məhsullar və “Xüsusi” – bazar üçün xüsusi əhəmiyyət kəsb edən məhsullar.
|
Hamıya uyğun |
Əlavələr |
Xüsusi |
Tarixi binalar |
|
|
|
Abidələr |
|
|
|
Muzeylər, qalereyalar və kitabxanalar |
|
|
|
İdman |
|
|
|
Alış-veriş |
|
|
|
Festivallar və tədbirlər |
|
|
|
SPA və hamamlar |
|
|
|
Dağlar və vadilər |
|
|
|
Zooloji parklar və safarilər |
|
|
|
2025-ci ildən 2029-cu ilə qədər illik 7% artım gözlənilir, bu da 2029-cu ildə 5.5 milyard ABŞ dolları miqdarında bazar həcminə gətirib çıxaracaq, eyni zamanda ölkənin mədəni və təbii təcrübələrinə maraq göstərən yerli və xarici turistlərin sayında artım olacaq.
Bu davamlı yüksəliş, Pakistanın turizm sənayesinin qlobal iqtisadi dəyişikliklər və çətinliklər qarşısında potensialını və dayanıqlığını göstərir.
Müstəqil səyahət edən fərdlər: yaşı 25-dən yuxarı; idman həvəskarları, SPA və sağlamlıq, macəra tətili; ildə bir dəfə xaricə, iki və ya üç dəfə ölkədaxili səyahət edirlər.
Qrupla səyahət edənlər: adətən 30 yaşdan yuxarı olan və ortaq maraq dairələrinə malik insanlarla səyahət etməyi üstün tutan şəxslər; turlarda halal qida ilə yanaşı, Pakistan mətbəxini üstün tuturlar; uzun məsafələrə avtobusla və ya uçuşla səyahət etməyə etiraz etmirlər.
Korporativ bazar: təxminən 3-4 gün; sayları 10-dan 500 nəfərə qədər olan qonaqlar; viza prosedurlarının asanlaşdırılması, aviaəlaqə və konfrans imkanları destinasiya seçimində mühüm rol oynayır.
Rövşən Rəhimov, Cənubi Asiya üzrə regional menecer